Stage 2 & 3

Kun haluat saada autostasi kaiken irti. Stage 2 ja Stage 3 ohjelmoinnit vaativat autolta mekaanisia muutoksia joiden ansiosta voimme puristaa moottorista kaikki mahdolliset tehot irti.

Stage 2 Ohjelmointi on sinulle,

jolle Stage 1 ei riitä ja haluat viedä autosi askeleen pidemmälle.

Stage 2 ohjelma vaatii muutaman mekaanisen muutoksen. Näiden muutosten ansiosta saadaan moottorista puristettua vielä 20-40 hevosvoimaa lisää Stage 1 ohjelmaan verrattuna.

Tosimaailmassa tämä tarkoittaa paljon terävämpää kaasuvastetta, viileämpää ja tehokkaampaa moottoria sekä paljon parempaa ääntä.

Huom. Stage 2 ohjelmointi ei ole sovelias tieliikennekäyttöön mekaanisten muutosten vuoksi.

Avarampi pakoputkisto

Suorituskykyä nostaessa autosi vakioputkisto alkaa jossain vaiheessa ahdistamaan.

Ensimmäinen pullonkaula on aina auton katalysaattori/hiukkassuodatin (DPF). Helpoin tapa tehdä pakoputkistosta avarampi ja pienentää pakopainetta on katittoman downpipen/race katalysaattorin asennus.

Nämä ovat virtaavampi ratkaisu ahdistavalle katalysaattorille/hiukkassuodattimelle.

Paranneltu välijäähdytin

Turboahdetut autot kaipaavat viileätä ilmaa.

Ahtopaineita nostaessa auton Intake Air Temperature, eli auton imuilman lämpötila, nousee huomattavasti.

Useimmiten imuilman lämpötila nousee sen verran, että autosi välijäähdytin ei enää pysty viilentää imuilmaa tarpeeksi, jotta saisi kaiken hyödyn irti.

Tämän takia suosittelemme, että asennat parannellun välijäähdyttimen autoosi.

Stage 3 sopii, jos...

haluat mennä vielä pidemmälle ja ottaa autostasi kaiken irti!

Stage 3 ohjelmointi mahdollistaa autosi moottorin ohjelmoinnin aivan äärimmilleen. Tähän viritystasoon päästään vielä isompien mekaanisten muutosten ansiosta.

Paranneltu turboahdin

Auton vakioturboahdin on useimmiten aina rajoittava tekijä Stage 2 jälkeen. Vakiona tuleva turboahdin ei pysty tuottamaan Stage 2 ohjelmointia enempää ilmaa moottoriin. 


Tämän takia on asennettava paranneltu turboahdin. Se voi olla vakioturboahtimen kuoriin rakennettu “hybrid turbo” tai jokin muu isompi turboahdin. Tavoitteena on saada moottorille enemmän ilmaa.

Paranneltu polttoainepumppu

Saadaksemme enemmän tehoa, vaatii moottori enemmän ilmaa sekä enemmän polttoainetta.

Auton vakiopolttoainepumppu harvoin riittää kovin pitkälle. Jotta saisit eniten hyötyä uudesta isosta turboahtimesta, suosittelemme samalla asentamaan isomman ja tehokkaamman polttoainepumpun. 

Ota yhteyttä, niin autamme sinua löytämään parhaat mahdolliset lisäosat autoosi, jotta saadaan rakennettua tehokkain ja kestävin Stage 3 ratkaisu autollesi.

Stage 2 ja -3 hinnasto

Nämäkin palvelut voit ostaa osamaksulla.
Tee luottohakemus tästä

Stage 2

Alkaen

490 €

Vaatii mekaanisia muutoksia

  • Tarvitset avaramman pakoputkiston sekä parannnellun välijäähdyttimen
  • Noin +20% enemmän tehoa kuin Stage 1
  • Ei tieliikenne käyttöön

Stage 3

Alkaen

540 €

Vaatii mekaanisia muutoksia

  • Tarvitset kaiken mitä Stage 2 sekä parannellun turboahtimen sekä -polttoainepumpun
  • Tämän avulla voidaan ottaa kaikki irti autosta
  • Ei tieliikenne käyttöön

Asiakkaiden kokemuksia

Sami Liikanen
Sami Liikanen
Google Maps
Read More
Erittäin mieluista on ollut katsoa kuinka ajotietokone laskee vieläkin kulutusta uusiksi, ja kokoaika alaspäin..
Jorma Ojanen
Jorma Ojanen
Facebook
Read More
sujuva ystävällinen ja ammattitaitoinen palvelu
Juuse Hokkanen
Juuse Hokkanen
Instagram
Read More
On ihan mielettömästi parempi softa, kun se aikasempi!
Henna Kauppinen
Henna Kauppinen
Google Maps
Read More
Lisää tehoa ja kulutus väheni 👍🏼
Akseli Maja
Akseli Maja
Google Maps
Read More
Hyvää ja ammattitaitoista palvelua Ja vielä nopealla aikataululla!
Topias Pöyhönen
Topias Pöyhönen
Facebook
Read More
Pääsee ohituskaistalla kaverista ohi vihdoin
Previous
Next